15 Noiembrie 2011

In prima zi de post al Craciunului va spun ” Doamne Ajuta ” si Bine v-am gasit !

Nu sunt prea familiarizat cu blog-areala , de fapt sunt foarte anti-tehnica in general , dar am invatat ca e probabil unicul mod in care mai putem comunica liber !

Liber pentru mine inseamna mult , de fapt inseamna cam tot , liber tine de Adevar si gasind Adevarul te vei Elibera !
Nu stiu care este Adevarul dar stiu sigur care nu este ! Si asa …

am inceput sa scriu aici primele mele cuvinte adresate …nimanui , cu nadejdea ca voi afla si altceva , cu nadejdea ca voi transmite o mica parte din mine !

Spun Nadejde si nu Speranta ,dar despre asta intr-o alta scriere !

In prima Zi de Post al Craciunului m-am uitat sa inteleg exact cu ce se ocupa acest post , pe care acum ceva timp il vedeam ca pe o Dieta de care nu avem nevoie avand deja un sistem de viata echilibrat !

Intre timp persoana se mai schimba si devine Om ! Fiind Roman am ceva Om-enesc in mine de la nascare : rOMan ! …de care am uitat o vreme .
Pai si sa tin post zic , cum sa fac …ca nu stiu ,deci sa nu mananc carne si alte produse ce provin de la animale …si cineva imi zambeste in lumea mea imaginara …”iar esti la dieta?” …

Si inteleg , ca a tine Post defapt e o lupta cu mine , cu slabiciunile mele …pffff cum suna : G R E U !
Sa ma infranez exact de la cele ce zilnic fac , ma enervez , gandesc rau , murdar urat , vorbesc vrute si nevrute …mai incalc 7-8 din cele 10 porunci …deci ce sa spun , grea lupta cu postul asta si incep cu surle si trambite o lupta cu mine insami !
De unde sa incep Curatenia dragii mei daca nu de la mine si cum pot sa cer daca nu dau !
Ma gandeam la cuvantul in sine “Post” ..si-mi vine in cap englezescul “Post” si asa ca o coincidenta imi incep primul “Post” Crestin cu primul “post” in Lumea Virtuala !
Doamne Ajuta !

 

Sa ne auzim “post-itori de posturi bune “

Kalos Kagathos

About cavalerultrac

...in multe inscriptii tracice, fiului, adica asa-zisului "Cavaler Trac"(Sfantul Gheorghe) Apolon-Zalmoxis, i se spune AUR si AURELIU, ceea ce ne duce cu gandul la "auriu; galben"..datorita puterii lui alchimice de transmutare a sa...pregatirea lui de razboinic a fost una meditativa in acelasi timp... cel care din omul simplu(metal impur) s-a transmutat in erou ( aur pur)...din inferior in superior Eroii au aura precum soarele... cei care demonstrau ca sunt eroi deveneau zei Eroul Trac a jucat un rol important la distrugerea asa zisilor reptilieni (ca sf. gheorghe este reprezentat doborand un reptilian sau balaur !
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

