Spada sau Sfada ?!

Mi-a Trecut si Ziua Nationala si  suflarea media s-a intors la oile proprii, caci despre ele este vorba , ele trebuie sa fie hranite  altfel existand pericolul de a ataca statutul de OM !
In general 1 Decembrie a fost satisfacator pentru unii ,adica portia de fasolica a fost indestulatoare , alcoolul ieftin , nu se traieste asa rau in Romania , este ? Tot incerc sa ma dumiresc ce este cu parada asta militara de Ziua Nationala , adica nu prea avem nimic altceva de facut decat sa vedem onorati niste adunaturi din diverse medii  de catre niste soldati care poate de 1 Decembrie s-ar fi bucurat sa fie acasa alturi de familie , dar asta e alta discutie !
Ce e cu parada ma intrebam , tehnici de lupta , echipament , Blide 🙂 blindate si alte grozavii , intr-o lume in care toti aspira la pace , vorbesc despre pace aratand armele din dotare , curat murdar ar zice un prieten !

Intelegeam o parada militara de epoca , istorica sa evoce anumite momente , nu putine, de glorie ale armatei romane , pompierilor etc dar acum? Suntem Bataiosi cei drept , parca nu stim ca noi am castigat mai mereu prin sacrificiu nu prin tehnologie avand ca singura arma secreta  “DOAMNE AJUTA ”   luptand  la Baioneta de s-au innegrit si japonezii de ciuda ca suntem mai Kamikaze decat ei !
Nu pot sa nu remarc totusi setea de altceva a romanului . Astea se simt si eu unul asta ma simtit ca peste toate criticile de rigoare omului Roman  ii este sete de cunoastere si recunoastere !

Semne Bune anul are …Barometru arata indici de Demnitatea Crescuta dar gheata la Mal … !
As vrea sa ma intorc la un eveniment care m-a bucurat la inceput iar acum nu ma lasa sa dorm si nu vorbesc la modul figurat ci la modul propriu !

M-am uitat cu oarece mandrie la cele trei steaguri ridicate de gimnastele noastre acum cativa ani ocupand toate cele 3 trepte de podium , am sarit 2 metrii in sus la knock out-ul aplicat francezului de Bute si mi-am adus aminte ca Varful muntelui se cucereste pas cu pas vazand-o pe Alpinista Crina Coco Popescu cu steagul Romaniei acolo sus pe Creste !
M-am madrit cu Steagul Romaniei la diverse evenimente , il am mereu cu mine si-l pastrez cu grija curat ca pe cele Sfinte ! L-am purtat cu mine , si cei care ma cunosc stiu , peste tot unde am fost in lumea asta si l-am arborat fara sa ma sfiesc in cea mai populata strada din Milano cand romanii erau considerati “paria” …in Tokio ,Istanbul si Oriunde m-a purtat vantul …nu mi-a fost Rusine ca sunt roman din contra am vrut sa arat ca sunt roman nu pentru a ma madrii sau a obtine ceva din asta ci pentru a da poate un pic de demnitate celor care vb. despre Romania sau chiar Romanilor care vad acest Lucru !
Acum dupa toata aceasta introducere , nementionand tablourile unde steagul romanesc era pe redutele Rahova si Grivita … nu am mentionat luptele pentru reintregirea neamului , aud si cercetez sa vad daca este adevarat  ca un anume tip ” fluieras florin ” care se vrea a fi ceva purator de cuvant si lider de opinie al unor miscari stangiste revolutionare , ca spune intr-o aula universitara ca ” se pis* pe el ” , da pe Steagul de care vorbeam , al meu , al nostru !
Mai mult a caracterizat intrarea steagului in scena dezbaterilor in Facultatea de Istorie ca fiind element fascistoid care nu-si are locul in contextul respectiv , dar se discuta despre invatamantul romanesc acolo . Nu mi-e clar daca el, fluieras asta mic ,e student acolo sau ce e pentru ca cel care ar fi introdus steagul acolo ar fi fost un “nimeni” doctorand in Istorie !

Asa am ajuns sa ma intreb daca nu cumva nu ne-am pierdut coloana vertebrala care ne tine drepti si am devenit “oile” de la primul rand care pasc tot ce ne da aparentul cioban !

Si daca am ajuns la iarba imi aduc aminte ca am citit pe undeva despre Iuliu Cezar si campania lui istovitoare  ( se stie ca a fost in pragul sinuciderii) si batalia decisiva de la Pharsalos ! Cezarul isi hranea armata cu paine facuta din ierburi ajungand la limita resurselor urmand confruntarea cu Pompei !
Stim cu totii rezultatul acelei campanii ,armatele mult mai bine inzestrate a lui Pompei fiind spulberate de trupele Cezarului ! Dar cui i s-a datorat acest succes ?!
Misticismul Cuvintelor adresate de Cezar in fata Steagului si Vulturului Romei nu poate fi inteles astazi de o generatie de “oi” care-si injura …steagul ?? ! ! Onest si lipsit de orice atitudine pompoasa ,Iuliu Cezar a spus Ostenilor ca a preferat tot timpul UNITATEA ARMATELOR REPUBLICII  si ca pe campul de lupta NU SE ASTEAPTA DECAT MOARTEA ,NU GLORIA .Alternativa in afara luptei nu exista, a adaugat faimosul general ! …Rezultatul , inca odata , il stim !
Acolo in aula erau 2 tabere …

Circul a continuat si in zilele urmatoare , bascalia si Tendinta de a Marginaliza oamenii prin insulte si calificative extreme , calomnii publice si chiar insulte si forta duce incet si Voit la dezbinarea fortelor ce se coaguleaza pentru un obiectiv  la dezbinarea generatiilor si pierderea tintei si scopului final !
Incet suntem transformati in animale tematoare , gata de replica acida , gata de a sari la gatul celui care are alt Cuvant decat al nostru !
Scandalul totusi este o diversiune si o stim cu totii !

Abate cetatenii , studentii , tinerii de la un Efort concentrat , de la judecati rationale mentinandu-i pe acestia intr-o perpetua stare de confuzie si “halucinatie” Se bazeaza pe socuri emotionale , provocari , dezbinari , dezvaluiri , acuze etc
Scandalul si Bagatelizarea Valorilor reale este o boala , un virus folosit abil de unii ca si arma , arma impotriva careia e foarte greu sa ai protectie fiind declansatore de isterie in masa !
Acesta este tabloul derizoriu al zilelor recente de sarbatoare nationala !
…un Florin Fluieras care se pisa pe steagul tarii mele si batjocoreste credinta unui popor intreg aici :

iar In acelasi Timp la Chisinau :

 romanismul sufera Neconditionat de Dor si Dragoste de tara !

Sa ne auzim …cu bagare de seama !

Al Vostru

C.T +

About cavalerultrac

...in multe inscriptii tracice, fiului, adica asa-zisului "Cavaler Trac"(Sfantul Gheorghe) Apolon-Zalmoxis, i se spune AUR si AURELIU, ceea ce ne duce cu gandul la "auriu; galben"..datorita puterii lui alchimice de transmutare a sa...pregatirea lui de razboinic a fost una meditativa in acelasi timp... cel care din omul simplu(metal impur) s-a transmutat in erou ( aur pur)...din inferior in superior Eroii au aura precum soarele... cei care demonstrau ca sunt eroi deveneau zei Eroul Trac a jucat un rol important la distrugerea asa zisilor reptilieni (ca sf. gheorghe este reprezentat doborand un reptilian sau balaur !
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Spada sau Sfada ?!

  1. care e faza cu ala de se da preot ? sau chiar e preot (desi greu de crezut)

    • este acelasi personaj care a spus in aula universitatii ca se pi** pe el de steag ! Un mascarici probabil platit de cineva cu agenda politica !
      Sa-L ierte Dumnezeu , ca eu nu l-as ierta !

  2. ce sa zic!? says:

    adica —–activist

Leave a Reply

